Thursday, December 29, 2011

黃鴻升-金剛變形

黃鴻升-金剛變形




黄鸿升 - 金刚变形



  • 哔一声之后请不要留下姓名
  • 不要不要逼我分心逼我更想你
  • 百分几比几才能证明我爱你
  • 真是真是太了不起我被你注定
  • 遇上你遇上了天敌
  • 改变了我的染色体
  • 就是你要了我的命
  • 是你让金刚都变形
  • 爱你要有体力要有特技要有必杀技
  • 你把爱的功能变得很特异
  • 不管自己行不行为你飞天又遁地
  • 爱上你可能爱到出人命
  • 爱你要有勇气要有杀气要一鼓作气
  • 要变出一枪毙命的新武器
  • 就算叫天天不应咬着牙也要撑下去
  • 只有自己能给力给自己我跟你玩下去
  • 搭拉搭拉搭搭搭搭拉搭拉
  • 现在几比几你还在跟我拉锯
  • 小心小心保持距离小心别中计
  • 百分几比几还要灌几罐鸡精
  • 千万不要给我当机卡在第九局
  • 遇上你遇上了天敌
  • 改变了我的染色体
  • 就是你要了我的命
  • 是你让金刚都变形
  • 爱你要有体力要有特技要有必杀技
  • 你把爱的功能变得很特异
  • 不管自己行不行为你飞天又遁地
  • 爱上你可能爱到出人命
  • 爱你要有勇气要有杀气要一鼓作气
  • 要变出一枪毙命的新武器
  • 就算叫天天不应咬着牙也要撑下去
  • 只有自己能给力给自己我跟你玩下去
  • 爱要爱得努力爱得犀利又不能暴力
  • 用力可是又不能有气无力
  • 不管自己行不行为你飞天又遁地
  • 爱上你可能爱到出人命
  • 爱你要有勇气要有杀气要一鼓作气
  • 要变出一枪毙命的新武器
  • 就算叫天天不应咬着牙也要撑下去
  • 只有自己能给力给自己我跟你玩下去




  • _____________________________________________________________________
    REALLY LIKE THIS SONG ! :D 
    This song is the first song i heard  from his new album .
    I think the lyrics are very realistic and meaningful ! 
    For example, 

  • 哔一声之后请不要留下姓名
  • 不要不要逼我分心逼我更想你 .
  • It's like : 


  • After i didnt pick up your call, please don't leave a message on the voicemail because I would miss you and I would get distracted ! 

  • Which i think is super realistic ! That's how we all feel somtimes right ?
    Guess I don't have to say anything else more already ! :)

    Enjoy !

    No comments:

    Post a Comment